ريزه‌كاري‌هاي ماشين‌حساب
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ريزه‌كاري‌هاي ماشين‌حساب
نوشته شده در 24 آبان 1389
بازدید : 46
نویسنده : مولوی

ريزه‌كاري‌هاي ماشين‌حساب
هر كسي دوست دارد ظرفيت‌هاي نرم‌افزاري كه با آن كار مي‌كند را خوب بداند. ماشين حساب ويندوز هم از آن نرم‌افزارهايي است كه هميشه به‌كار مي‌آيد.

عبارت pi را در يك فايل متني بنويسيد و سپس آن را كپي كنيد، حالا به پنجره ماشين حساب برويد، آن را در حالت علمي قرار داده و سپس Ctrl+V را بزنيد، يا از منوي Edit گزينه Paste را انتخاب كنيد. عدد پي محاسبه شده و نتيجه نشان داده مي‌شود. البته اگر كاراكتر p را روي كيبورد فشار دهيد همين اتفاق مي‌افتد و كليد ميانبر آن است.

از كليپ‌بورد همچنين مي‌توان براي حل معادلات استفاده كرد. براي مثال عبارت زير را در فايل متني نوشته و آن را كپي كنيد:

= 238 * 4 + 25

حالا آن را در ماشين حساب كپي كنيد. مي‌بينيد كه نتيجه معادله محاسبه شده و نشان داده مي‌شود. البته اتفاقات عجيبي هم در اين ماشين حساب مي‌افتد. براي مثال، ماشين حساب را در حالت معمولي گذاشته و سپس جذر 4 را محاسبه كنيد و عدد 2 را از آن كم كنيد، نتيجه آن يك عدد منفي مي‌شود!



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ترفندستان , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: